torsdag 5. februar 2009

Et knippe folk!


Spansklaereren min Rafael! Han e superskjoenn og vaeldig taalmodig med min daarlige spansk! :)


Familiens maskot, Chi Chi! Barnebarnet til foreldran mine her, og e stadig vekk paa besoek!


Rommet mitt ble plutselig formingsrom, og de fikk tegn i dagboka mi og paa diverse skriveark ae hadde ligganes! Ungan e saa herlig! Alle paa bildet e barnebarn av foreldran mine her!


Chi Chis bursdag, og ho skal til aa blaas ut lyset! Dama som syng i bakgrunnen e vertsmammaen min Esthela. Ho e saa snill og god! Mannen i rosa e ChiChis pappa, og svigersoenn til Esthela! han proeva stadig vekk aa hjelp oss med spansken!


Sissel, Jared og Emma fra spanskskola. Har funnet paa mange ting med dem! Flotte folk!

1 kommentar:

  1. Det ser ut som at livet begynn å ta form der nede. Det e nesten litt sprøtt at du ha vært en måned alt!!
    Koselig å få se bilda av tilværelsen :)
    Den der grisen... Vel den ha e ikkje spist om nån hadde kasta han etter meg... aiaiai :) Tøffingen :)

    SvarSlett