tirsdag 31. mars 2009

Æ e forelska!!! <3








....i disse HERLIGE ungan!!! :-D

4 kommentarer:

  1. Så herlige unga!!! Skjønna godt at du e forelska ;)

    Her e 1.april vel overstått og eg blei lurt trill rundt tre ganga. Først av ei Bakketun-venninne som plutselig va gravid, heilt uten mann og andre nødvendige ingrediensa. Ho tulla liksom ikkje m sånt så e gikk fem på.
    Deretter lura ho kusine Janne meg med å send melding om e kunne ring ho opp på et 22-nummer fordi ho va fri for strøm på telefon. E ringt selvfølgelig opp... Og kom til DET KONGELIGE SLOTT... Va kjapp å legg på da kan du si.
    Te slutt gikk e fem på Solveig Bakkejord si statuslinje om at ho sku te Kirkenes te høsten. Kors'n e fant ut at d va logisk må gudan vite :) Jaja, artig for ungan :)

    Ellers kan e meddel at eg endelig e ganske ferdi med mi ominnredning av soverommet. Eg ha blitt angrepet av akutt kronisk og LANGvarig sovesyke i mine nye herlige seng :)(nå eg forøvrig ikkje akkurat sørga over) Fantastisk sak rett og slett. Kommoden derimot.. E pen og se på, men huttetu kor vanskelig den va å monter, han fikk hør nån nordnorske glosa etterhvert for å si d sånn.

    Imårra reis eg heim på påskeferie, og får fire timers venting i Bodø, tenkt e sku hælls på din lille tanteprins og gleda meg stort te det. Eg har deg m i tankan og overbring alle nussan du sikkert ville gitt.

    Ser ut som livet e lekkert "over there" det gleda meg :) Kan også se ut som at sola på den sørlige halvkule har begynt å meld sin ankomst, du ser riktig så fresh og fin ut :)

    Stor klæm fra tvillingen din :)

    SvarSlett
  2. Ååå, førr nån skjønne unga!!! Blir vel trist å dra fra dem.. Kanskje du kan lur et par med dæ hjem?? Vi kan trill ilag!! ;)
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. Hælledussan!! Skjønna godt at du e forelska:) Bli nok trist å fær fra de ja.. Men det venta nu iallefall 2 skjønninga her hjemme i Bodø når du kommer hit og da!! Har vært litt stress her,så har nu glømt å svar på fjæsbokmellinga di... men det kommer, det kommer.. Ha ei kjempefin påske der nede:) Goklem fra ho Trine

    SvarSlett
  4. Ja, de e virkelig helt skjoenn! :)

    Guro; ae ska se ka ae faar gjort m den saken!

    Trine; Det e godt aa vite at det e noen skjoenninga som venta i Norge...for d va dae og Guro du meinte sant..?..;)

    Og Hedvig: hehe....godt jobba paa 1.april! ;)

    SvarSlett